#RunEveryDay

Váš týdenní trénink, když týdně naběháte 30km a steady state je 5:00/km

Po: 3km v tempu 5:00/km

Út: 5km v tempu 5:30/km

St: 4km v tempu 5:15/km

Čt: 5km v tempu 6:00/km

Pá: 3km v tempu 5:00/km

So: 5km v tempu 5:30/km

Ne: 5km v tempu 6:00/km

pokud v rámci tohoto plánu nejste schopni zvládnout všech sedm tréninkových dnů, tak aby jste získali alespoň nějaký přínos tohoto plánu, tak by ste měli zvládnout minimálně čtyři tréninkové dny z tohoto plánu po dobu několika týdnů!!

Co to je steady state?

Je to rovnovážný stav, při kterém je souhra mezi maximálním příjmem kyslíku (VO2Max) a reciproční srdeční frekvencí (HR), tzn. dosahuje rovnováhy nebo rovnovážného stavu, úměrného energetickému výdeji.

3295_rh

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení