#RunEveryDay

Ztrácíte motivaci, když nevidíte zlepšení?

Pro většinu běžců zlepšit se znamená jediné: být rychlejší!



Ať už jste běžci zkušenými nebo začínajícími, museli jste si všimnout, že zvláště na začátku naší běžecké či závodní kariéry je těžké nevidět, jak se běh od běhu a závod od závodu naše časy zlepšují.

Ve chvíli, kdy se pro nás dosažený čas stává jedinou definicí běžeckého zlepšení, si však říkáme o zranění, ztrátu energie a nekonečnou únavu.

Lehký, nezávodní běh nám dává možnost, abychom se zlepšovali i jinak, a to pokaždé, když vyběhneme ze dveří. Ve srovnání s mnohými z těch, kdo neběhají, ale především těmi, kdo nesportují vůbec, máme větší množství energie, lepší kondici, pozitivní přístup, pocit naplnění a víc si věříme i v dalších oblastech života.

Pokud tedy cítíte, že jste se stali závislými na tom, jaký máte při každém tréninku čas, zkuste po dobu tří až čtyř týdnů alespoň něco z následujícího!

Běžte si někdy zaběhat jenom tak, bez hodinek.

Jestli můžete, jednou týdně si vyběhněte s někým, koho znáte a o kom víte, že běhá pomaleji než vy a není pro něho (nebo pro ni) důležité, za jak dlouho uběhne určitou vzdálenost.

Naučte se přecházet z běhu do chůze, ještě než se dostaví pocit únavy. Chůze je, mimo jiné, ideální aktivitou pro pozorování okolní přírody, pokud máte to štěstí a v přírodě trénujete.

Jestli chcete, asi tak za měsíc si naplánujte nějaký závod, ale na to, jakého času byste chtěli dosáhnout, tentokrát nemyslete. Začněte úplně vzadu z poslední řady a sledujte, kolik lidí se vám podaří předběhnout, nebo třeba jenom pomáhejte udržovat tempo někomu pomalejšímu, než jste vy (nikdy nevíte, s kým se takhle můžete seznámit).

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení