#RunEveryDay

10, 20, 30 a 40 minutový tréninkový běh podle časového "rozpočtu"

Podle tohoto můžete v rámci motta "za málo peněz hodně muziky" dosáhnout maximálního tréninkového - stresového efektu při minimální časové náročnosti.

 

10minut

V rámci souvislého běhu 1.minuta pomalý běh, a pak postupné zrychlování až do 9.minuty. 8. a 9.minuta již v závodním tempu na 5km. Následuje 1minuta opětně pomalého běhu.

 

20minut

V rámci souvislého běhu prvních 5minut pomalý běh, a pak následuje vystupňovaných 10minut s tím, že poslední dvě minuty tohoto úseku běžíte v závodním tempu na 5km. Závěrečných 5minut je opětně pomalý běh.

 

30minut

V rámci souvislého běhu prvních 5minut pomalý běh, a pak následuje 2x9minut vystupňovaného běhu, s tím, že poslední dvě minuty každého z těchto dvou úseků běžíte v závodním tempu na 10km (mezi těmito úseky jsou 2minuty pomalého běhu). Závěrečných 5minut opětně běžíte v pomalém tempu.

 

40minut

V rámci souvislého běhu prvních 10minut pomalý běh, a pak 20minut vystupňovaného běhu až do závodního tempa na 10km, ke konci tohoto úseku s pěti stometrovými ještě rychlejšími úseky. Závěrečných 10minut je opětně v pomalém tempu.

 

V případě jakýchkoliv nejasností či dotazů mě neváhejte kontaktovat na pavel@babos-sports.cz

PB3_0049

  

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení