#RunEveryDay

Závěrečná příprava na maraton

délka přípravy: posledních 4 - 6týdnů před závodem (maratonem)

orientační závody před vlastním maratonem

4 - 3 týdny před maratonem závod na 20 - 25km v závodním tempu maratonu (rovnoměrné tempo, v žádném případě neběžet v rychlejším tempu, než je závodní tempo maratonu a už vůbec ne na závěr zrychlovat)

9 - 10 dnů před maratonem závod na 10 - 15km v závodním tempu maratonu (případně o málo rychleji, ale taktéž rovnoměrné tempo), nebo 10-12x 1500m v závodním tempu na 15km, a nebo 10x 1000m v závodním tempu na 10km (taktéž rovnoměrné tempo)

Pozn. pokud v rámci těchto orientačních závodů či úseků nezvládnete udržet zvolené tempo, tak jste tempo nevhodně zvolili, respektive jste se přecenili, a je třeba tempo ve vlastním maratonském závodu upravit (směrem dolů). Pokud však na závěr orientačních závodů či posledních úseků cítíte dostatek sil a i úroveň tepu je nižší, než by měla být, tak jste tempo taktéž nevhodně zvolili, podcenili jste se. Bude třeba v rámci maratonského závodu upravit tempo směrem nahoru (tento případ je však velice zřídka).

Speciální běžecké ponožky určené pro maraton - Hilly Marathon Fresh.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení