#RunEveryDay

Smrt a maraton



Studie provedená v nemocnicí v Belmontu ve státě Massachusetts, po smrti šesti běžců při maratonu, odhalila, že trénovali míň jak 45km týdně.

V jejich krevním oběhu našli stopy proteinu, který se nazývá troponin, který se uvolňuje do krevního oběhu, když srdce utrpí značné škody, což je v tomto případě důsledek nadměrného úsilí při zdolání maratonské distance.

V závislosti na maratonském tréninku, který má být patřičně sestaven a sledován, by měl být minimální počet kilometrů potřebný k uběhnutí maratonské distance 60 km týdně, kromě toho, že běžec by měl zvládnout 10 km za cca 70 minut (ne více).

Někdo, kdo zvládne tento trénink, musí být schopen běžet maraton asi za šest hodin (za normálních podmínek).

To je důvod, proč některé maratony stanoví lhůtu šesti hodin!!, respektive šesti a půl hodiny.

Tento limit by měl být nastaven na ochranu zdraví a snížit riziko na minimum.

S běžeckým textilem od Ronhillu z nové kolekce jistě dosáhnete limitů pro uběhnutí maratonské distance.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení