#RunEveryDay

Poslední týden v přípravě na závod na 5km, 10km, půlmaraton a maraton

(jedná se o rychlostní přípravu - vyladění)

Závod na 5km

Pondělí: Běh 2 x 800 m v závodním tempu na 5km (meziklus 2:30min.) + 1x800m v závodním tempu na 1500m

Středa: 3 - 4 x 400 metrů v závodním tempu na 1500m (meziklus 2min.)

Závod na 10km

Pondělí: 6 x 800 m v závodním tempu na 5km (meziklus 2:30min.)

Středa: 1 x 1200 metrů v závodním tempu na 10km (meziklus 3:00min.) + 1x800m v závodním tempu na 5km (meziklus 2:30min.) + 1x400m v závodním tempu na 1500m.

Půlmaraton

Pondělí: 2x1500m v závodním tempu na půlmaraton (meziklus 3:00min.)

Středa: 2 x 800 m v závodním tempu na 10km (meziklus 2:30)

Maraton

Pondělí: 1x1500m v závodním tempu na 10km (zotavení 5min.) + 1x1200m v tempu o dvě sekundy na 400m rychlejším než je závodní tempo na 10km (zotavení 4min.) + 1x800m v tempu o čtyři sekundy na 400m rychlejším než je závodní tempo na 10km (zotavení 3min.) + 1x400m v tempu o šest sekund na 400m rychlejším než je závodní tempo na 10km.

Středa: 3km v závodním tempu na maraton

PB3_9202

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení