#RunEveryDay

4000 běžců na Londýnském maratonu trénovalo takto

Strava stáhla data svých 4000 uživatelů posledních 12 týdnů tréninkových údajů před maratonem Virgin Money Marathon London v roce 2015 a zjistila toto:

běžci, kteří dosáhli výsledného času pod 3 hodiny, tak trénovali v průměru sedm dnů v týdnu, a celkový objem naběhaných kilometrů byl v průměru 70km týdně

běžci, kteří dosáhli výsledného času mezi 3 a 4 hodinami, tak trénovali v průměru čtyři dny v týdnu, a celkový objem naběhaných kilometrů byl v průměru 44km týdně

běžci, kteří dosáhli výsledného času mezi 4 a 5 hodinami, tak trénovali v průměru tři dny v týdnu, a celkový objem naběhaných kilometrů byl v průměru 29km týdně

běžci, kteří dosáhli výsledného času nad 5 hodin, tak trénovali v průměru dva dny v týdnu, a celkový objem naběhaných kilometrů byl v průměru 23km týdně

Co se týče uběhlé vzdálenosti na jeden trénink - běh (byl u všech skupin podobný):
délka jednoho běhu méně jak 8km tvořila 40,5 - 50%,
délka jednoho běhu více jak 24km tvořila 8 - 10,5%,
délka jednoho běhu 8 - 16km tvořila 29 - 37,5%,
délka jednoho běhu 16 - 24km tvořila 11 - 12% z celkového objemu naběhaných kilometrů.

Pokud se týče maxima naběhaných kilometrů během jednoho týdne:
U běžců, kteří dosáhli výsledného času pod 3 hodiny, tak největší objem byl čtyři týdny před maratonem - 82km/7 běhů týdně.
Běžci, kteří dosáhli výsledného času nad 5 hodin, tak největší objem byl šest týdnů před maratonem - 32km

Dle zahraničních materiálů RW

Běžecký textil Ronhill (běžce, který v roce 1970 zaběhl světový rekord na maraton 2:09,28), za vás nic nenatrénuje, ale jistě vám zpříjemní běh, třeba právě v přípravě na maraton - nabídka ZDE https://www.babos-sports.cz/obleceni/
 

ronhilla
 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení