#RunEveryDay

Lepší relaxace (regenerace) a lepší spánek

Jak jsem "nakoupil", tak "prodávám"
Něco, co by u Vás mohlo zafungovat pro Vaši lepší relaxaci, případně lepší spánek.
Jelikož jsme na severní polokouli, tak je třeba mít hlavu směrem k severu (tzn. nohy k jihu), lepší ještě bude, když nohy budeme mít o 10 - 15cm výše než hlavu (toho dosáhneme, když podložíme část postele u nohou). Naše nohy směřující k jihu by měly být od sebe na šířku pánve (v žádném případě by se neměly dotýkat, natož křížit a ani by neměly být pokrčeny).
Co se týče rukou, tak ty by měly být volně podél těla a neměly by se těla dotýkat, a ani by neměly být zkříženy na prsou, respektive na jakékoliv části Vašeho těla. Dlaně by měly být otočeny směrem vzhůru. Pokud Vám to prostředí dovolí, tak mohou být případně i vzpaženy, opět dlaněmi vzhůru.
Vlastní dýchání by mělo započít hlubokým nádechem (nosem) do hrudníku, dvě vteřiny v nádechu vydržet, a pak by měl následovat hluboký výdech (ústy). To bychom měli zopakovat ještě jednou. Potom by měl následovat hluboký nádech (opět nosem), ale do břicha, dvě vteřiny v nádechu vydržet a pak hluboký výdech (ústy). To bychom měli taktéž ještě jednou zopakovat. Potom už by mělo následovat "normální" dýchání, na které bychom se měli soustředit. Co se týče "honění" myšlenek v hlavě, tak ty bychom se měli snažit potlačit, ať už jsou příjemné, či nikoliv.
Když toto podpoříte ještě relaxační hudbou (té je i na internetu spousta), tak jen dobře.
Zkuste a uvidíte. Já to zkouším a někdy méně a někdy více se mně to daří. Nejvíce mně dělá "problém" vymetení myšlenek:-)
Přeji příjemnou relaxaci.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení