#RunEveryDay

3 tréninkové plány na maraton pro začátečníky, středně a výrazně pokročilé

Zde nacházíte tři tréninkové plány na maraton, respektive posledních 12 týdnů přípravy.

První je pro maratonské novice, tedy pro ty, kteří už mají určitou běžeckou zkušenost, a co si chtějí splnit svůj sen - uběhnout maraton. Podmínkou je, aby byli schopni a ochotni trénovat tři, čtyři dny v týdnu (to je absolutní minimum).

Prioritou tohoto tréninku není výsledný čas, ale s hlavou vztyčenou zvládnout maratonskou distanci.

Druhý je pro běžce, kteří už jsou z kategorie středně pokročilých a chtějí si zlepšit svůj dosavadní osobáček na maraton. Podmínkou je ochota trénovat minimálně pět dnů v týdnu.

Třetí, poslední je navržen pro ambiciózní běžce, které v rámci maratonu zajímá především výsledný čas. Ovšem je třeba si uvědomit, že bez sedmi tréninkových dnů v týdnu to půjde jen těžko.

Zároveň máte možnost si jednotlivé plány porovnat a zjistit tak, který je aktuálně pro vás přijatelný (akceptovatelný) a kterého chcete dosáhnout.

mar_pl_3

 

Ať nám to běhá.

 

V případě jakýchkoliv nejasností mě neváhejte kontaktovat na pavel@babos-sports.cz

 

WJ61226_BES_MLS07_NON-C_CT_A4845

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení