#RunEveryDay

"brutální" trénink K. Bekeleho v roce 2004



rozhodně se hodí vědět, co zařazoval do tréninku Kenenisa Bekele v roce 2004, kdy zaběhl světový rekord na 5000 i 10000m.
Malá ukázka:
(pozn. toto bylo trénováno v nadmořské výšce cca 2.400m)

6 x 800m a 1:57/800m meziklus (při 800m 1.kolo za 1:04 a 2.kolo 0:53); cíl tréninku = poslední kolo při závodu
(jen pro představu světový rekord žen na 800m je 1:53,28)

6-10 x 1000m a 2:27/ 3 minuty meziklus; cíl tréninku běh na 3000m
(jen pro představu světový rekord žen na 1000m je 2:28,98)

3 x 2000m a 5:00/ 3 minuty meziklus; cíl tréninku běh na 5000m

5 x 2000m a 5:15; cíl tréninku běh na 10000m

běh na úrovni prahu - 15 - 30km v tempu 2:45 - 2:58/km

trénink na základní rychlost - plyometrická cvičení a skoky ve 100m úsecích

trénink síly a vytrvalosti - lehký lifting v mnoha opakováních

PS: dle mého vše je absolutně nepředstavitelné, respektive z toho se dají běhat světové rekordy :-)

Vysloveně běžecké ponožky, které z Vás sice světové rekordmany neudělají, ale určitě Vám zpříjemní Váš trénink.
 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení