#RunEveryDay

Tréninkový plán na maraton pro výsledný čas pod 3:00 hod.

Po / Út / St / Čt / Pá / So / Ne

1.týden 8km volně/ 6km s krátkými rychlými úseky/ 9km volně/ 8km v závodním tempu maratonu/ volno/ 8km v závodním tempu maratonu/ 17km volně

2.týden 8km volně/ 1,5km rozklus + 6x1500m s meziklusem 200m + 1,5km výklus/ 10km volně/ 1,5km rozklus + 5km v závodním tempu půlmaratonu + 1,5km výklus/ volno/ 8km v závodním tempu maratonu/ 21km volně

3.týden 8km volně/ 1,5km rozklus + 4x2000m s meziklusem 400m + 1,5km výklus/ 12km volně/ 10km v závodním tempu maratonu/ volno/ 8km v závodním tempu maratonu/ 24km volně

4.týden 8km volně/ 1,5km rozklus + 7x800m s meziklusem 200m + 1,5km výklus/ 13km volně/ 1,5km rozklus + 6km v závodním tempu půlmaratonu + 1,5km výklus/ volno/ 8km volně/ závod na 10km

5.týden 8km volně/ 1,5km rozklus + 9km fartlek + 1,5km výklus/ 15km volně/ 1,5km rozklus + 6km v závodním tempu půlmaratonu + 1,5km výklus/ volno/ 8km volně/ 22km volně s 4 úseky v závodním tempu maratonu

6.týden 8km volně/ 1,5km rozklus + 15x2min. výběhy svahů + 1,5km výklus/ 17km volně/ 10km v závodním tempu maratonu/ volno/ 8km volně 30km volně s 8km v závodním tempu maratonu

7.týden 8km volně/ 1,5km rozklus + 15x400m s meziklusem 200m + 1,5km výklus/ 18km volně/ 12km v závodním tempu maratonu/ volno/ 8km volně/ 30km volně

8.týden 8km volně/ 1,5km rozklus + 16x200m s meziklusem 200m + 1,5km výklus/ 16km volně/ 1,5km rozklus + 5km v závodním tempu půlmaratonu + 1,5km výklus/ volno/ 6km klus s důrazem na běžecký styl/ závod půlmaraton

9.týden 8km volně/ 1,5km rozklus + 15x2min. výběhy svahů + 1,5km výklus/ 14km volně/ 15km v závodním tempu maratonu/ volno/ 8km volně/ 30km volně

10.týden 8km volně/ 1,5km rozklus + 3x3km s meziklusem 400m + 1,5km výklus/ 15km volně/ 1,5km rozklus + 5km v závodním tempu půlmaratonu + 1,5km výklus/ volno/ 6km klus s důrazem na běžecký styl/ závod půlmaraton

11.týden 8km volně/ 1,5km rozklus + 8x1km s meziklusem 200m + 1,5km výklus/ 17km volně/ 1,5km rozklus + 5km v závodním tempu půlmaratonu + 1,5km výklus/ volno/ 8km volně/ 33km volně

12.týden 8km volně/ 1,5km rozklus + 15x2min. výběhy svahů + 1,5km výklus/ 15km volně/ 1,5km rozklus + 7km v závodním tempu půlmaratonu + 1,5km výklus/ volno/ 8km volně/ 30km volně s 8km v závodním tempu maratonu

13.týden 8km volně/ 1,5km rozklus + 12x400m s meziklusem 200m + 1,5km výklus/ 9km volně/ 1,5km rozklus + 5km v závodním tempu půlmaratonu + 1,5km výklus/ volno/ 8km volně/ 33km volně

14.týden 8km volně/ 1,5km rozklus + 8x800m s meziklusem 100m + 1,5km výklus/ 12km volně/ 15km v závodním tempu maratonu/ volno/ 8km volně/ 27km volně

15.týden 8km volně/ 1,5km rozklus + 12x400m s meziklusem 200m + 1,5km výklus/ 9km volně/ 1,5km rozklus + 5km v závodním tempu půlmaratonu + 1,5km výklus/ volno/ 8km volně/ 18km volně

16.týden 5km volně/ 1,5km rozklus + 12x200m s meziklusem 100m + 1,5km výklus/ 6km volně/ 5km klus s důrazem na běžecký styl/ volno/ 3km klus s několika rovinkami/ maraton

07_vizion_windlite_jacket_m

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení