#RunEveryDay

protažení/strečink prsních svalů

cvik 1
postavte se čelem před otevřené dveře
vzpažte a pokrčte lokty tak, aby byly níže než ramena. Opřete se dlaněmi, potažmo předloktím o dveřní rám a protáhněte tak horní část prsních svalů.



povolte, vydechněte, jednou nohou (jedno kterou) vykročte a celý trup tlačte vpřed




cvik 2
postavte se čelem před otevřené dveře
vzpažte a pokrčte lokty tak, aby byly na úrovni ramen. Opřete se dlaněmi, potažmo předloktím o dveřní rám a protáhněte tak velký a malý prsní sval.



povolte, vydechněte, jednou nohou (jedno kterou) vykročte a celý trup tlačte vpřed



cvik 3
postavte se čelem před otevřené dveře
vzpažte a pokrčte lokty tak, aby byly nad úrovní ramen. Opřete se dlaněmi, potažmo předloktím o dveřní rám a protáhněte tak dolní část prsních svalů.



povolte, vydechněte, jednou nohou (jedno kterou) vykročte a celý trup tlačte vpřed





a kdyby se chtěl někdo vymlouvat, že ho v protahování omezuje triko, tak tyto od Ronhill ho omezovat nebudou.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení