#RunEveryDay

Týdenní tréninkový plán na 10km/pokročilí

_DSC5602

 

Příklad tréninkového plánu pro běžce (se závodní "specializací" 10km), kteří mají rozsáhlé běžecké zkušenosti a znalosti, při předpokládaném  objemu 70 - 90km týdně.

Po:

vytrvalostní běh 8km (75% maximální tepové frekvence) + strečink

Út:

3km rozklus + 5km vystupňovaně + strečink + 6-8x400m (v závodním tempu 5km) s meziklusem 400m + 3km výklus

nebo 3km rozklus + strečink + 6-8x200m výběhy svahů (důraz na rychlost) s meziklusem 200m + 3km výklus

St:

vytrvalostní běh 8km (75% maximální tepové frekvence) + strečink

Čt:

vytrvalostní běh 12km (80% maximální tepové frekvence)

Pá:

volno

So:

3km rozklus + 5km vystupňovaně + strečink + 3-5x1km (v závodním tempu na 10km) s meziklusem 400m + 3km výklus

Ne:

(dlouhý) vytrvalostní běh 15-25km (70% maximální tepové frekvence)

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení