#RunEveryDay

Nikdy nejsi starý na běh :-)

ale.....

To je samozřejmě super zpráva, ale nesmíme zapomínat na změny v organismu, které probíhají díky věku, a které ovlivňují náš výkon:

- Aerobní kapacita klesá (nevyhnutelný pokles maximální tepové frekvence)
- Svalová hmota se snižuje
- Snižuje se elasticita svalů
- Hustota kostí se snižuje
- Metabolismus se zpomaluje
- Úroveň tuku se zvyšuje
- Imunitní systém se stává slabším

Po dosažení stáří, radši věku (to zní líp) 30 let (u někoho to může být 35let) se naše výkonnost, respektive vytrvalost snižuje o 5 až 15 procent co deset let.
Zkrátka potřeba zotavení a odpočinku by se měla stát prioritou!!

Pro většinu z nás bude závodní úroveň klesat. Ovšem to neplatí na 100%. Inteligentní volba tréninku může vést k úžasným výsledkům, i když nebudeme mládnout :-)

Ukazuje se, že běh má pro nás mnoho výhod, i když jsme starší, od fyzických až po mentální. Takové výhody zahrnují snížení rizika onemocnění srdce, cukrovku a vysoký krevní tlak, snížení depresí, "kontrolu" hmotnosti, zlepšení pohyblivosti, pozitivní vliv na svaly, klouby a kosti.

Takže, vzhůru na naši oblíbenou běžeckou trať.......

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení