#RunEveryDay

Káva



Je to škoda, že si lidé stále myslí, že pití kávy je špatné, respektive že je to zlozvyk. Opak je pravdou. Káva je vysloveně "plná" antioxidantů.
Je také prokázáno, že má ochranné účinky proti cukrovce, Parkinsonově chorobě, Alzheimerově chorobě, srdečním onemocněním, mrtvici, různým typům rakoviny a dalším. Samozřejmě existují i zřejmé energetické efekty.
Pro běžce je šálek kávy perfektní před tréninkem. Díky šálku kávy budeme moci běhat rychleji a rychleji :-) Je klinicky dokázáno, že káva zlepšuje atletický výkon - obzvláště při náročných trénincích a nebo v den závodu. Navíc káva pomáhá snižovat bolest svalů po tréninku či závodě.
Ovšem nesmíme zapomenout na to, že tyto pozitiva můžeme "poškodit" oslazením rafinovaným cukrem, krémovými tuky a chemickými přísadami.
Pokud však nemáme rádi "čistou" kávu, a požadujeme ji dosladit či ochutit, tak si ji oslaďme čistým, nerafinovaným třtinovým cukrem, a na dochucení místo smetany použijme jiné mléčné výrobky.
Odborníci doporučují až čtyři šálky kvalitní kávy denně, ale vše záleží na jednotlivci, co mu je nejbližší a co mu vyhovuje. To vše však musíte vyzkoušet sami na sobě , a zjisti tak, co je pro Vás OK, aco již ne.
Neznamená totiž, že co vyhovuje jednomu, musí zákonitě vyhovovat druhému......

Běžecký outlet - až 70% sleva